Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:45:36+02:00
A ) (2+7+24 ) : 3 = (9+24) : 3 = 33:3 = 11
b) ( 9+13+8 ) :3 = ( 22+8 ) :3 = 30:3 = 10 
c ) ( 9+ 19+17 +3 ) :4= ( 28+17+3 )  : 4 = ( 45 +3 ):  4  = 48 :4 = 12 
d ) ( 6+12+21+33+3 ) : 5 = ( 18+21+33+3 ) : 5 = (39 + 33 + 3 ) :5 = ( 72+3 ) :5 =75:5 = 15 

media aritmetica inseamna suma numerelor impartit la cate numere sunt 
ex : suma aritmetica a nr. 3 , 4 ,5 . faci : (3+4+5 ) :3 ( cate nr sunt) = 12(suma nr) : 3 ( cate nr sunt ) = 4 
22 4 22
2014-11-03T18:52:08+02:00
Ma 2;7;24 = 2+6+24(adunam termenii) supra 3(nr de termeni) = 33 supra 3 = 11
ma 9;13;8 = 9+13+8 supra 3 = 30 supra 3 = 10
ma 9;19;17;3 = 9+19+17+3 supra 4 = 48 supra 4 = 12
ma 6;12;21;33;3 = 6+12+21+33+3 supra 5 = 75 supra 5 = 15







3 3 3