Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:25:43+02:00

Douze fixe sau 12 fixe
spune-i profei ca e douze fixe si vezi ce-ti spune:)))
degeaba razi:)))i-ai dat un raspuns gresit:)))
raspunde tu daca stii..ia zi
nu spun pt ca ai m-ai luat peste picior:)))am sa-i spun ei in privat pt a stii cum se spune corect.pupici
muah
2014-11-03T18:27:29+02:00
Noaptea:minuit
ziua:après-midi
dar eu nu asta am cerut.....!
da ce ai cerut
zic cum se spune la or 12 fix tu...
ora