Răspunsuri

2014-11-03T18:31:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
579,6 lei : 112% = 579,6 : 1,12 =504 lei

504 lei : 115% = 504 : 1,15 = 450 lei

verificare
450 x 12% = 54
450+54 = 504
504 x 15% = 75,6
504+75,6 = 579,6 lei
14 4 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:37:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
x+ \frac{15}{100} *x=579,6 \\  \frac{115}{100} *x=579,6 \\ x=579,6*   \frac{100}{115} =504 \\ y+ \frac{12}{100} *y=504 \\ y=504* \frac{100}{112} =450...suma...initiala
11 4 11