Răspunsuri

2014-11-03T18:19:00+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:21:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
V _{cub}=l ^{3}=2^3=\boxed{8 \ cm ^{3}   }
1 5 1