Răspunsuri

2014-11-03T18:16:48+02:00
Rac              libelula                      rata                         
broasca        ciocanitoare             vidra
crap             vrabie                       iepure            
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:54:48+02:00
Mediul aerian         mediul acvatic        mediul terestru
vrabie                    vidra                      rata
ciocanitoare           rac                         broasca
libelula                   crap                       iepure
3 4 3