Răspunsuri

2014-11-03T18:15:43+02:00
Bebelusul are o pele fina.
Eu am un fular foarte fin.
Acest iaurt este destul de fin.
Eu am dsenat un portret la tema " Petelele de florisint fine"

Fin : eu petrec timpul cu nasul si cu finul lui (cel pe carel boteza nasul) Floarea este fina , (firava)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:15:55+02:00
Mana mamei fina
Pas fin
Vorba cuceritoare(fina)
Glas fin
Mingaiere fina
Fatza fina
Mai multe nu am gasit
6 4 6