Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:13:05+02:00
Multimea extraterestrilor in casa,multimea paturilor in baie,multimea pixurilor in casa si tot asa mai departe...sint o multime
10 3 10
2014-11-03T18:15:38+02:00
1) A={1,2,3} , B={4,5,6} , AnB=Ф ;; 2)Se da A∈N , A=23+45-63-64 : A=-67⇒A=Ф
Oare?...
Eu chiar cred ca sunt mulțimi vide
Nu inveti prea bine...
Se vede...
Asa-i :))) daca întrebi un profesor de matematica nici din greșeală nu-ti da răspuns cu extratereștrii , paturi sau pixuri . Nu vorbi daca nu știi