Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:16:55+02:00
Naratorul personaj este un explorator solitar ce venise pe aceasta planeta.Este impresionat de arhitectura orasului dar si de calmul ce ii caracterizeaza pe ahrieni.In drumul sau catre nava, exploratorul admira cerul, soarele orasului.Tot in jurul sau transmite pace, caldura, liniste si armonie.


Intalneste o fata careia ii va spune Rilari(nume care simbolizraza armonia unui trib), fiinta fragila cu gatul lung si subtire ca o lebada si cu parul roscat.Impreuna cu aceasta petrece o zi de neuitat pe bulevarde, in parcuri si la un spectacol interesant.

Se intoarce la hotel unde incearca sa doarma.Reuseste sa atpeasca putin pe patul neconfortabil insa se terzeste cu un sentiment ciudat.Vacarmul de nedescris si jocul strident de lumina ii pare pamanteanului extrem de interesant.Iese pe strada si constata ca ahrieni erau total schimbati.

Nimic din comportamentul lor din timpul zilei(,, Nicio fata nu era ursuza.nici o expresie cristata'')nu trada purtarea haotica, tipete, vestimentatia cu taieturi asimetrice si strident colorate ce umplu strazile pe timp de noapte.O vede pe Rilari pe care aproape ca nu o mai recunostea si ea dezlantuinduse asemenea ahrienilor

Uimit de comportamentul celor de pe Ahra exploratorul reuseste sa-si gaseasca drumul pana la hotel, unde adoarme, uitand ca salteaua e tare ca lespedea. Dimineata constata ca timpul pe acesta planeta are alta dimensiune si durata, iar receptionerul ii dezvaluie misterele de aici.


Intors pe propria nava, ajunge la concluzia ca ahrieni si planeta lor se afla sub influenta celor doi sori.Primul soare cel diurn, actioneza asupra primului creier al ahrienilor cel care recepteaza, indicand o stare de liniste si calm.La venirea nopti se trezeste celalalt creier, cel care subjuga omul, dand frau liber instinctelor, comportamentului agresiv tipetelor asurzitoare.

Planeta celor doi sori apartine literaturi SF deoarece timpul si spatiul sunt ireale, actiunea plasanduse intr-un viitor imaginar.Intamplarile sunt relatate in ordine cronologica iar modul de expunere predominant este naratiunea la persoana
3 3 3
2014-11-03T18:18:18+02:00
Este vorba de un om (de stiinta)care viziteaza Ahra (planeta)vede ca oameni de acolo nu pun pret pe confortul somnului .Se intalneste cu o fata la care ii da nume Riluri .primul soare cel de dimineata ii face pe locuitori calmi iar al doilea de seara ii face rai chiatr si pe Riluri fata draguta o afecteaza acel soare .LOCuitorii nu simt lipsa somnului la final acel om pleaca pe naveta lui asta e in mare
2 1 2