Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:11:19+02:00
Steag=fanion , aroma= gust , exil= inchisoare, iscoada=  spion, surghiuna= omora  varza=praf , singur = fara tovaras, cuplu = pereche , curechi = varza , spion = iscoada
3 4 3
2014-11-03T18:18:39+02:00
Steag-drapel;Aroma- mireasma,duhoare;exil-pribegie,strainatate,urgie;iscoada-spion,cercetare,examinare,observare;surghiun-alungat ,exilat,gonit,izgonit;varza-curechi;singur-neibsotit,unic;cupru-arama;curechi-varza;spion-iscoada