Răspunsuri

2014-11-03T18:05:40+02:00
Sensul figurat este sensul neobişnuit al unui cuvânt, folosit pentru a forma o imagine artistică
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:09:06+02:00
Sens figurat=este un sens neobisnuit care apare de obicei in figuri de stil.......................ex. Luna atinge cu piciorul marea.                                                                          Din inaltul cerului cad picaturi de roua in manutele florilor.