Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:06:09+02:00
Alaturi de pictura dans si sculptura, muzica se adreseaza direct sufletului omenesc, ea nu are nevoie de cuvinte precum literatura sau treatrul.Folosind armonia universala a sunetelor, reprezentate in scris prin note muzicale cunoscute oricarui muzician, indiferent ce limba acesta foloseste, muzica are merea putere de a trece dincolo de barierele limbii si a ajunge la orice inima omeneasca din orice colt al lumii.Chiar daca exista armonii specifice unui poor sau altul, fie ca e vorba despre un trib african sau despre muzica popoarelor din Anzi, toti inteleg mesajul ei; care este unul de bucurie sau tristete, de entuziasm sau resemnare. Fara cuvinte ea transmite trairile celui ce se exprima prin ea si acesta este inteles.sper ca te-am ajutat.

Multumesc mult,chiar mi-a fost de ajutor! :*
Cu placere
  • Utilizator Brainly
2014-11-03T18:06:14+02:00
                             Lumea muzicii                                                                                           Azi am ajuns in lumea muzicii ,ma bucur ca am ajuns. Un coleg care il place muzica ma intrebat:                                                                                                       -Iti place muzica?                                                                                                          -Desigur ca imi place.  Cred ca ve fii un muzician asa de bine cat poti canta.               Si intr-o zi unu iara ma intrebat:                                                                              - Ve fi cantaret?                                                                                                             -Nu stiu poate mai vedem! Bine ok. Azi eram intr-un timp ocupat cu muzica pt. ca imi doresc sa ma duc in lumea muzicii.!
1 4 1