Răspunsuri

2014-11-03T18:02:25+02:00
Alegere = Selecţionare.
A bănui = A suspecta.
Caraghios = Amuzant.
Ciudat = Straniu.
A hotărî = A decide.
Iad = Infern.
Împrejurare = Situaţie.
A lămuri = A preciza.
Zilnic = Frecvent.
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:10:18+02:00
Alegere=selectionare
a banui=a presupune,intuitie,presupunere
caraghios=comic,ridicol,hazliu
a cere=pretinde,reclama,revendica,striga,pretendelui,a dori,a pofti,a vrea, a solicita,a apela,a recurge,a necesita,a implica,a trebui,a cauta
ciudat=bizar,straniu,curios,nastrusnic
a hotari=decret,sentinta,decizie
           =fermitate,tarie
iad=infern
     =chin,suferinta,supliciu
imprejurare=circumstanta,
                 =ocazie,situatiebisnuit,prozaic
a lamuri=deslusit,limpede,explicit
zilnic=cotidian,curent,o