Răspunsuri

2014-11-03T17:59:10+02:00
Cratima este folosita pentru a despartii doua cuvinte diferite rostite in aceeasi silaba. 
Sper ca am fost de ajutor!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-03T18:01:18+02:00
 De obicei cratima tine locul unui sunet la fel si la tine in unele cuvinte de ex
-s-arata, de-nnoptare,si -int-un aproape toate tin locul unui sunet dar altele mai fac si legatura cum s-ar zice de ex 
-ce-a fost pe-aici
1 5 1