Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:38:15+02:00
Sens propriu:Organ musculos mobil care se află în cavitatea bucală, servind la perceperea gustului, la mestecarea și la înghițirea alimentelor, la om fiind și organul principal de vorbire.
2.(ca vorbire ,limbaj0 Limba romana este  este depozitul cel mai sacru lasat de generatiile trecute si care merita sa fie pastrat cu sfintenie de generatiile ce-l primesc
# sens figurat: limba durerii sunt lacrimle.
2014-11-03T19:02:14+02:00
Sens figurat-am scris tema la limba engleza. Sens propriu-Andrei a scos limba la prietenul lii.
Pai ce ti freu sa traduci! Si ecela care am scris eu la fel ai cu sens propriu