Răspunsuri

2014-11-03T17:52:31+02:00
Strazi = rues
drumuri = routes
si roues ce inseamna? ca eu em vrut sa fac pluralul de la cuvantul "rue" si nu stiam cum e corect.
Roues inseamna roti.
mersi mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T17:53:27+02:00
La drumuri se spune routes si la strazi se spune rues . ;)
si roues ce inseamna? ca eu em vrut sa fac pluralul de la cuvantul "rue" si nu stiam cum e corect.
Roues inseamna roti .
ok. mersi ;)
Cu placere !