Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-03T17:53:23+02:00
Mihai si andrei au un duet
am citit un tt
ion areu un test
imi cumpr unnnnnnnnnnnnnnr nou
valul sttttttttttun clmnt pnu nrv
ama
of domne claviatura asta
ma cam inerviiiiiaaaaaaaaaaaaza ca nudsjd scrie cum treybue
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T17:57:30+02:00
Duel-duet=La școală a avut loc un duel intre băieți. Irina a cantat un duet cu Ionut . Text-test =Eu am copiat un text din cartea de limba romana. Am dat un test inițial la matematica. Penal-penar= Alexandru s-a ales cu un cad penal..... Am cumparat un penar nou. Val-var = Un val de la marea neagra a lovit izbitor țărmul. Tata a dat cu prea mult var in camera bunicului. Para-tara = Ionel a mâncat o para coapta. Tara noasta este cea Mai frumoasa. Șpar ca te-am ajutat.... :)
mai ajutat foarte mutl...mersi mult))!!!!!
Nu ai pentru ce :)