Răspunsuri

2014-11-03T17:51:28+02:00
Cred că, non-conductivitatea, adică nu sunt conducătoare de curent. Mai exact, lipsa proprietății de conductivitate.
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-03T17:54:18+02:00
1.Materialele plastice NU conduc curentul electric (mecanicii folosesc clestii aia cu manerul invelit cu plastic, nu-mi vine in minte numele lor)

2.Prin plastic NU trece caldura/frigul.
7 4 7