( Cine stie sa o traduca corect)??

Cher ami,
Je t’écris pour te dire que tout va bien pour moi. Je suis en bonne santé et je te souhaite la même chose. Ici la nouvelle année scolaire a commencé mais je n’ai pas oublié les moments agréables passés pendant les grandes vacances. Pour répondre à ta question, comment se sont déroulées mes vacances d’été, je peux te dire qu’elles ont été merveilleuses. Pendant un temps, j’ai pu oublier mes problèmes scolaires. Dès les premiers jours de vacances, je me suis senti plus détendu.

2

Răspunsuri

2014-11-03T17:19:00+02:00
Draga prieten , I-am scris să-ți spun că totul merge bine pentru mine . Sunt sănătos și vă doresc la fel. Aici noul an școlar a început, dar nu am uitat vremurile fericite pe durata vacanței mari . Pentru a răspunde la întrebarea dumneavoastră , ce sa întâmplat în timpul vacanta de vara , pot să vă spun că sunt minunate . Pentru un timp am putut uita problemele mele academice . Din primele zile de vacanță , m-am simțit mai relaxat .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T17:22:53+02:00
Îți scriu ca să-ți zic că totul merge bine la mine. Eu sunt într-o bună sănătate și îți doresc și ție asta.Aici noul an școlar a început , dar nu am uitat momentele petrcute în timpul verii.Ca să-ți răspund la întrebare , cum a fost vacanța mea de vară , eu pot să-ți zic că s-a petrecut minunat.Pentru un timp uitasem de problemele mele școlare.Din primele zile de vacanță ,  eu m-am simțit mult mai relaxat..Sper că te-am ajutat;)
2 4 2