Este iarna.
Este iarna. Afara este toto mai frig . Pe afara nu este decat multa zapada si copaci imbracati cu un maieu alb al ierni..
tu di copii ai uitat
cei de 4/5 ani macar si la uragan esî
voi de unde sunteți

Răspunsuri

2014-11-03T17:25:44+02:00
Iarna a sosit. Din vazduhul cenusiu, curge un zarbanig de omad peste pamantul inghetat de frigul manios. Muscelele se odhinesc sub zapada . Afara copii fac omeni din zapada fac derderusi si se  dau cu sani. Iarna este anotimpul meu preferat deoarece casele sun acoperite cu o camasa alba.Iarna este ceva important pentru copii pentru ca nu mai stau atat pe internet si ies si ei la joaca . Iarna a venit mai repedfe ca anul trecut dar nu conteaza noi ne bucuram foarte mult.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T17:26:29+02:00
Iarna a sosit cu pasi repezi iar copacii desfrunziti stau cu crengile aplecate din cauza zapezii stralucitoare ca un praf de diamante.Animalele speriate de crivatul necrutator se ascund in vizuinile lor. Totul pare lipsit de suflare .Din cand in cand se vede cate un animal infometat care isi cauta hrana .Frumosul peisaj care incanta ochiul omului pare iesit din basme ,niste basme fantastice scrise de autori celebri.