Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T17:02:34+02:00
Fruct dulce- acru
cuvinte dulci- rele
lapte dulce- acru
branza dulce- sarata
 apa dulce- sarata
somn dulce-greu
panta dulce-abrupta
1 5 1
2014-11-03T17:07:57+02:00

fruct dulce - fruct amar
cuvinte dulci - cuvinte amare
lapte dulce - lapte acru
branza dulce - branza sarata
apa dulce - apa sarata
somn dulce - somn nelinistit
panta dulce - panta ingusta sau abrupta