Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T16:51:13+02:00
Mama mea ma iubeste enorm de mult .
Eu am plecat la scoala.
Catelul meu este foarte jucaus.
Bicicleta lui tata sa stricat.
Ingerasul meu ma iubeste.
Profesorul Adrian este tafnos.
Andreea a facut gogosi pufoase.
Matematica este cam grea.
Biologia este materia mea preferata.
Calculaorul sa stricat aseara.                             funda..

2 5 2
2014-11-03T16:53:56+02:00


Maria este frumos.

Frumosul canta.

Ana canta frumos .

Pasarea este frumos.

Ea este o fata frumoas.

Scrie frumos!

Esti frumos!

Am intalnit cu frumosul.

Am scris frumos ?

Copii tai sunt frumosi ?