Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T19:19:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Trunchii vecinic=trunchii veşnici (trunchi=buturugi)
Sper că te-am ajutat! :)
2014-03-03T19:20:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Brazii sunt trunchi veşnici.
1 5 1