Răspunsuri

2014-11-03T16:39:54+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T16:44:24+02:00
A+b=77
a:b=4 r.2 rezulta a=4b+2
inlocuim in prima relatie: 4b+2+b=77
                                        5b+2=77 scadem pe 2
                                        5b=75 impartim cu 5
                                        b=15 rezulta a=4x15+2
                                                               =62
3 5 3