Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Mersi , am gresit era l supra 2 ... ceva cu apotema piramidei sa aflu muchia ... dar mersi oricum :)))
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-11-03T16:26:28+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T16:28:33+02:00
 \frac{1}{2} din 48 ⇒  \frac{1}{2} ·48 (simplici 2 cu 48 şi în locul lui 2 îţi rămâne 1 iar în locul lui 48 îţi rămâne 24) = 24.
1 5 1