Răspunsuri

2014-11-03T16:15:55+02:00

se zice, se spune, se aude, se vede

   ploua, ninge, fulgera

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T16:16:56+02:00
Verbele  nepersonale sunt la moduri nepersonale adica care nu au persoana
ex:la modul infinitiv:a avea, a vrea, a merge(exact asa cum le gasesti in dictionar)
modul gerunziu:mancand,ducand,citind(care se termina in -ind sau -and)
modul participiu:mancat,baut,dansat,dus(se termina intotdeauna in -t sau -s)
modul supin(e acelasi ca participiu doar ca verbul e insotit de prepozitie):de citit,la scaldat,etc
sper ca te-am ajutat
3 3 3