Răspunsuri

2014-11-03T16:12:48+02:00
1.ae  2.ii 3.eu  4.uo  5.oo  6.ee  7.oe  8.ii
multumesc,Franky26
la 3 nu este EAU?
nu ca tre sa fie doar doua
cuplacere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T16:20:07+02:00
A-e-ro-port=a si e sunt hiatul
fi-in-ta=i si i sunt hiat
tot-dea-u-na=a si u sunt hiat
al-co-o-l=o si o sunt hiat
i-de-e=e si e sunt hiat
po-e-zi-e=o si e sunt hiat
sti-in-ta-i si i sunt hiat

si "respectuos"?
res-pec-tu-os=u si o
multumesc
cu placere