Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T16:04:58+02:00
Ea este mica si seamana unei virgule asta a fost transformata dupa mintea autorului de carti cu multi ani in urma
24 4 24
2014-11-03T16:07:52+02:00
Pai atunci cand citesti o carte si din intamplare se afla si o furnica in paginile cartii, in momentul cind inchizi cartea,datorita greutatii furnica se starceste si automat formeaza o virgula pe unul din randurile cartii
20 4 20