Răspunsuri

2014-11-03T16:01:47+02:00
S-au format-Fizic
Se sterg cu apa calduta-Fizic (apa doar si a schimbat temp.)
In care s-a adaugat sare de bucatarie-Chimic
Se topeste-Chimic
Trebuie să explic fenomenul. Adică de ce se topeşte gheaţa dacă o şterg cu apă călduţă şi sare de bucătărie. Mulţumesc pentru răspuns dar nu mă ajută! :)
a.. pei atunci e Chimic..
Si dupaia dai un google pe net si vezi ce e aia topire..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T16:03:08+02:00
Pai..
Fenomenul se numeste TOPIRE.
TOPIREA este fenomenul prin care un corp aflat in stare solida,devine un corp in stare lichida. Tot asa sare este ,,o unealta'' prin care gheata se topeste, datorita gustului ei sarat. Sarea actioneaza ca o bomba asupra ghetii de pe geamuri.
 Ei, apa in care s-a topit sarea, este mai putin sarata, dar are acelasi efect asupra ghetii. Mai ales daca este apa,deoarece apa topeste efectiv tot ce este inghetat, iar cu sarea dizolvata si mai mult.


Sper ca te-am ajutat! :)
Mulţumesc! Te-ai putea uita şi la exerciţiul de limba română, cel cu comentariu stilistic? :*
Da.
ok imediat
da-mi site-ul ca sunt multe noi si nu gasesc exercitiul
http://brainly.ro/tema/276762.