Cine-i clasa a 6a pagina 40 de la aplicati noile cunostinte!!
Realizati cuvinte noi dupa modelele oferite:
Auto= autogara si auto.......
Micro= microcircuit si micro......
Poli= policlinica si poli......
Bio= biosfera si bio......

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T15:53:38+02:00
Microunda, microorganizm,
automasina,autoelectric
polina,polictrictic
bioorganizm,biologic
Apropo ce clasa esti??
7 dar ce ?
am trecut anul trecut tema aceasta
Aha doar asa...
eu tot am avut acest ex de asta ti-am zis
2014-11-03T15:56:17+02:00
Autotren
microbuz
polistat
biomasa