Răspunsuri

2014-11-03T15:51:22+02:00
Casa Noptii
Dubla Flacara 
Incatusati in Dragoste
Rheea
Great Gatsby

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T15:51:35+02:00
Singur pe lume - Hector Mallot
Micul Print - Antoine de Saint - Exupery
Morcoveata - Jules Renard
Morometii - Marin Preda
Legendele Olimpului - Al. Mitru
Jurnalul adolescentului miop - Mircea Eliade
Jocul ielelelor - Hortensia Papadat Bengescu
Minunata lume noua - Aldoux Huxley
Robie - Maugham


scuze, jocul Ielelor e scrisa de Camil Petrescu. Hortensia P bengescu a scris Concert din muzica de Bach
nui nimic
merci :))