Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T15:46:51+02:00
Diferenta dintre varsta fiicei si cea a mamei ramane mereu constanta,  de 28 de ani⇒
Fie f varsta fiicei in viitor... si m varsta mamei in viitor.
3f=m
f+28 ani=m
f+28 ani= 3f | -f
28 ani= 2f⇒ f=14 ani.
Acum fiiica are 7 ani⇒acest lucru se va intampla peste 7 ani
5 4 5
  • m99
  • Începător
2014-11-03T15:51:09+02:00
M=35, F=7, (F+x)×3=M+x, 3×F+3×x=M+x, 2×x=M-3×F, 2×x=35-3×7, ×=(35-21)÷2. M este varsta mamei, F este varsta fiicei si x este numarul de ani peste cati mama va avea de 3 ori cat fiica
3 3 3