Răspunsuri

2014-11-03T15:42:20+02:00
18,23,56,387,244,15436
Nui Bun toate trei sa se împartă la un nr
aaa
Daaa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T15:49:25+02:00

ca sa se imparta exaxt la 5 trebuie sa iaba in coada 0 sau 5, ca sa se imparta la 6 trebuie sa se imparta la 2 si 3, deci sa fie numere pare cu suma cifrelor care se imparte la 3. deci numerele ca sa fie pare si sa se imparta la 5 trebuie sa aiba zero in coada

ca sa se imparta la 8 trebuie sa fie multiplu de 8. 300/8=37 rest 5

adica: 8,2*8,3*8,4*8........37*8

ca sa se termine cu zero numerele pot fi:10*8,15*8,20*8,25*8,30*8,35*8, adica 80,120,160,200, 240, 280. din astea se impart la 3 doar 120,240

deci numerele sunt: 120 si 240

10 4 10