Răspunsuri

2014-03-03T18:54:03+02:00
A+b+c=1012
b=40+ \frac{a}{2}
c=3a
(acum inlocuiesti b si c)
a+40+ \frac{a}{2} +3a=1012
(de aici ar trebui sa fie simplu.il aflii pe a apoi inlocuiesti a-ul din b=40+ \frac{a}{2} si c=3a cu numarul obtinut .a,b,c sunt cele trei numere)
P.S.: cu 40 mai mare = +40 , jumatate din x = x supra 2 , triplul lui y = 3 ori y
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T18:56:14+02:00
|----|----| primu nr
|----|+40 nr 2
|----|----|----|----|----|----|
1012-40=972           972:9=108 un sg
108x2=216 primu nr
108x6=648 nr 3
108+40=148 nr 2


1 5 1