Răspunsuri

2014-11-03T15:20:41+02:00
Penarul era umplut          dupa masa eram umpluta   mia mers foarte bine la scoala 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T15:27:50+02:00
1. In prima propozitie, ''plin'' are intelesul de ''incarcat cu'' , ''full'', fara pic de loc ramas.
2.In a doua propozitie, plin=saturat, a manca peste masura.
3. Aici, plin are intelesus de ''foarte bine'', ''i'a priit ziua aceasta'', a fost favorabila.

3 3 3