Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-03T15:15:17+02:00
Lianele cresc in padure. In Romania se intalnesc doar in Letea, care se afla in delta.
nu e adevarat! cresc in padure
mai exact in jungle
2014-11-03T15:15:53+02:00
Lianele cresc in padure.SUN SIGURA SUTA LA SUTA . SPER CA TI-am fost de ajutor
in padure cresc
asa stiam si eu
Lianele sunt specifice deltei... sunt intr-adevar si in padurea Letea, dar aceasta fiind in delta este valabila prima afirmatie generalizata
pai da! in delta suta la suta nu
da-mi exemplu de o delta care are liane