Răspunsuri

2014-11-03T15:13:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Padure - padurice - padurica - paduroi - padurar

pamant - pamantiu - pamantos
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T15:15:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Impamantenire ,pamantean, pamanteanca, a impamanteni,impamantenit
padurar, padurice,despadurit,impadurit, a impaduri
3 4 3