Pls cn stie raspunsul sa mi-l spuna si mie!
Un unghi are masura de 72 de grade 22 minute si 30 secunde.Calculati suma masurilor complementului si suplementului acestui unghi.
Va rog ajutati-ma!
Va multumesc!!!!!! pupiciii :* :* :*

2

Răspunsuri

2014-11-03T14:53:06+02:00
Trebuie sa iei numarul pe care il ei simai intai sczi 90 grade minus  nr. Iar dupa scazi 180 cu nr.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T14:53:19+02:00

Complemetul  este 90 de grade iar Suplemetul este 180 de grade tot ce trebuie sa faci e sa scazi din 90 si din 180 ce ai scris tu