Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T14:51:36+02:00
Mama a rupt un fir de ață.
I-am oferit un fir de margaretă de ziua ei.
Pe bibeloul mătușii era un fir de praf. 
În urma cercetărilor, detectivul a prins firul amănuntelor.
1 5 1
2014-11-03T14:54:54+02:00
Viața lui agață într-un fir de ață Pe masa mea de scris era un fir de praf Andrei mi-a dat un fir de trandafir La încărcătorul telefonului s-a rupt un fir