1.In Muntii Apuseni masivele muntoase au o dispunere.....
2.Carpatii Occidentali sunt mărginiti la sud de defileul....
3.Sunt alcatuiti dintr-un mozaic petrografic Muntii.....
4.In carpatii Occidentali este foarte extins relieful....

2

Răspunsuri

2014-11-03T14:57:02+02:00
La  1 nu sunt prea sigura de raspuns , dar  as putea spune ca au o masivitate redusa. La 2 este defileul Dunarii . La 3 sunt muntii Banatului , iar la 4  cred ca predomina relieful carstic ( cred ) :)) 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T15:41:58+02:00
1. Au o dispunere NE-SV
2.Defileul Dunarii.
3.Muntii Banatului si Muntii Apuseni(in unele locuri)
4.Relieful carstic, de aceea sunt multe pesteri si grote .   


:)
9 4 9