Răspunsuri

2014-11-03T13:24:08+02:00
Daca marim numarul 4 de 2 ori respectiv 5 ori ,care este nr format din suma acestora?
(2x4)+(5x4)=8+20=28
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T13:25:02+02:00
Intr-o livada s-au plantat meri  , cate 2 pe 4 randuri iar peri cate 5 pe 4 randuri .
Cati pomi s-au plantat in total ?
nu intelg legatura problemei tale
scuze ca nu am inteles problema n-am citio cu atentie