Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T13:02:23+02:00
Cati pui sunt?
116+125=241 pui
cati pui si lucratoare sunt?
116+241=357
cati paznici  pazeau musuroiul
798-357=441

cred ca asta era intrebarea finala , ca la ce ai scris tu logic 798 de furnici pazesc musuroiul

2 5 2
2014-11-03T13:29:48+02:00
Rezultatul este => 557.PENTRU CA:aduni lucratoti cu restul de pui ramasi si-ti da 241.Apoi scazi acest rezultat cu totalul,adica cu 798,si-ti da 557. MATEMATIC:116+125=241; 798-241=557. CEL MAI BUN??
1 5 1