Determina numarul a, stiind ca: a)a+24796 este predecesorul numarului 30000; b)a-19708 este succesorul numarului 40000 c)a+ 45694 este consecutivul par al numarului 51384 Ajutati-ma urgent dar sa fie corecte si sa se inteleaga

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-03T12:52:54+02:00
a) \ \ a+24796=29999 \\  \\ a=29999-24796 \\  \\\boxed{ a=5203} \\  \\  \\ b)\ \ a-19708=40001 \\  \\ a=40001+19708 \\  \\ \boxed{a=59709} \\  \\  \\ c)\ \ a+45694=51386 \\  \\ a=51386-45694 \\  \\ \boxed{a=5692}
multumesc mult
ai gresit la c).
la scadere
jas poti sa ma ajuti la romana
multumim
2014-11-03T12:54:34+02:00
1)   a+24796=29999
      a=29999-24796
      a=5203
2).  a-19708=40001
      a=40001+19708
      a=59709
3)   a+45694=51386
      a=51386-45694
      a=5692