Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T12:13:15+02:00
Andrei canta la nai.
N-ai pic de bun simt.
N-au mai venit la noi.
N-am luat nota prea mare.
3 5 3
2014-11-03T12:14:07+02:00
Raluca canta la nai.                                                                               N-ai bani sa-ti cumperi jucaria.                                                                    Acestii copii n-au putere sa treaca obstacolul.                                          Eu n-am rabdare sa mai astept trenul.