Gasiti verbe care sa indeplinasca cerintele urmatoare :
numarul singular,persoana a 3-a
numarul singular,persoana 1
numarul plural,persoana a 2-a
numarul plural, persoana a 3-a
Va rog , puteti sa ma ajutati ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T12:15:52+02:00
El,ea  citeste,se joaca,invata,canta,etc.
eu  citesc,cant,ma joc,invat,mananc
voi  invatati ,plecati,cantati etc.
ei ele canta  ,se joaca ,invata, mananca,pleaca  etc.
Sper   ca te-am  ajutat .Ceau!!!
2014-11-03T12:16:13+02:00
1.El / Ea merge la școală.
2.Eu merg la școală.
3.Voi mergeți la școală.
4.Ei/Ele merg la școală.