1)Calculati aria unui romb cu lungimea laturii de 25 cm si a inaltimii corespunzatoare 22 cm .
2)Aflati suprafata unei camere in forma de dreptunghi cu dimensiunile de 3,6 m si 2,4 m si spuneti care este perimetrul camerei.
3)Aflati cxati m de gard sunt necesari pentru a imprejmui o gradina in forma de patrat cu suprafata de 25 ari.
VA ROG AJUTATI-MA!!

2

Răspunsuri

2014-11-03T11:51:30+02:00
1) 25*22 = 550cm cubi deoarece A(romb)= l* inaltime corespunzatoare
2) (3.6+2.4)*2=6*2=12 m patrati
3) 125000m de gard
la problema 3)trebuie sa ne dea 200 m nu 125000
da, am gresit acolo
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T11:57:09+02:00
1) A= 22*25 /2 = =275 cm²
2) Acamerei = 3,6 x 2,4 = 8,64 m²
   Pcamerei = 2(3,6+2,4) = 12 m
3) 1 ar este un patrat cu latura de 10 m  = 100 mp
    25 ari este un patrat cu latura  = 25x100 = 2500 mp
     latura gradinii √2500 = 50 
     perimetrul = 50*4 = 200 m

va multumesc mult .Acesta era raspunsul
ai dreptate