1.trebuie sa mergeti cu clasa intr-o excursie si aveti trei gratuitati. Cum le distribuiti?

2.Directorul scolii vrea sa afle cine a scris pe peretii clasei. Ce ii raspundeti?

3.Organizati un carnaval si decideti cu ce sa contribuie fiecare elev. Ce criterii aveti?

4.La ora de sport jucati baschet. Un elev arunca mingea gresit si sparge un geam. Cine va fi pedepsit si cum?

5.Scoala a primit o donatie.S-ar putea cumpara carti sau un computer nou. Cine va decide si cum?

( lectia: Tipuri de dreptate )

2

Răspunsuri

2014-03-03T18:33:46+02:00
1)nu sh
2)raspundem cu advarul penru ca daca mintim putem fii pedepsiti toti
3)sa fie toti punctuali
  sa fie cat mai creativi
4)elevul deoarece a fost neatent si va plati geamul
5)ar trebui sa voteze elevii profesorii si directorii si sa cada la o intelegere
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T18:37:52+02:00
1. Ar trebui impartite copiilor care nu au o situatie financeara destul de buna pentru asi permite o excursie. 
2.Daca stim cine a facut aceasta fapta trebuie sa spunem adevarul pentru a impiedica asumarea acestei fapte de catre un alt elev . 
3.Fiecare trebuie sa contribuie cu  ce poate si fiecare in mod egal.
4.Trebuie pedepsit elevul care a savarsit fapta inlocuind geamul spart deoarece trebuia sa fie mai atent.
5.Se va alege prin vot .
6 4 6