Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T10:58:10+02:00
A)2x+1=9
2x=9-1
2x=8
x=4

b)2x-1=15
2x=15+1
2x = 16
x=6

c)2x+5=17
2x=17-5
2x=12
x=6

d)2x-7=11
2x=11+7
2x=18
x=9

e)3x+1=34
3x=34-1
3x=33
x=11

f)3x-1=41
3x=41+1
3x=42
x=14

g)3x+15=42
3x=42-15
3x=27
x=9

h)5x-6=19
5x=19+6
5x=25
x=5

i)5x+1=66
5x=66-1
5x=65
x=13

j)6x-1=47
6x=47+1
6x=48
x=8


2014-11-03T10:59:52+02:00
A) 2x= 9-1
    2x=8
    x=8:2
    X=2
b)2x= 15+1
   2x=16
   x =8
c)2x= 17-5
2x=12
x=6
d)2x= 11+7
2x=18
x=9
e)3x=34-1
3x=33
x=11
f)3x=41+1
3x=42
x=14
g)3x=42-15
3x=27
x=9
h)5x=19+6
5x=25
x=5
i)5x=66-1
5x=65
x=13
j)6x=47+1
6x=48
x=8