Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T10:55:16+02:00
Joaca este o primă formă de activitate umană realizată în mod conștient.
Istoria jocului se pierde în istoria umanității.
Prin joc copilul interacționează cu mediul fizic ( obiectele din jurul său) cu mediul natural .
Tot prin joc se interacționează cu mediul social,copilul își formează prieteni ,începe să diferențieze răul de bine, pericolul și activitatea imprudenta de situațiile sigure.
Prin joc se formează gândirea ,dar,foarte important,tot prin joc se formează limbajul,care este al doilea sistem de semnalizare - primul fiind interacțiunea cu mediul care este comul oamenilor și animalelor.
De o foarte mare importanță este apariția jocului cu reguli în activitatea copilului.
Regulile formează caracterul ,îi demonstrează copilului că el este centrul universului doar pentru propriii părinți ,iar regulile comunității sunt mult mai dure,se bazează pe competență și competitivitate.
Altfel spus,jocul este o activitate serioasă ,deoarece copilul ia întotdeauna jocul în serios.


văd că e raportată ca abuz.Ciudat și enervant deoarece lucrarea este a mea în întregime.
Mulțumesc pt. încredere și pt. coroană!
Unii chiar nu pot pricepe că alții sunt mai culți.Mulțumesc încă o dată pt. coroană.
scuze. a fost din greseala..
O.K.
2014-11-03T10:57:22+02:00
Prin joaca ne alegem prietenii si chiar cel mai bun prieten.Joaca inseamna distractie.Prin intermediul jocurilor invatam si ne si amuzam totodata.Este bine sa ai multi prieteni de joaca dar acele jocuri trebuie respectate si ele.
Sper ca te-am ajutat macar cu cateva idei :*