Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T09:36:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Derivare parasimntetica : prefix+cuv de baza+ sufix
                                            - negru : innegrit
                                            - trist : intristat
9 3 9
2014-11-03T09:36:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Derivare parasimtetica inseamna derivare si cu sufix dar si cu prefix
trist:intristat
negru:innegrit