Răspunsuri

2014-11-03T09:05:18+02:00
Spui asemanari si diferente ale acestora...Poti spune ca:
Fiecare opera literara poarta ampresnta stilului artistic individual al scriitorilor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T09:38:40+02:00
Depinde de texte. Poți face o paralelă între texte identice sau apropiate ca domeniu de referință ( texte cu caracter informativ,deci nonliteral) și unde poți clasifica informațiile ,acuratețea lor,etc.
Poți,de asemenea să faci o paralelă între două texte literare - de natură beletristică,de ex. - care au aceeași temă,adică situația țăranului român în perioada interbelică ,la Rebreanu și Z. Stancu - a fost doar un exemplu.